3 apr. 2011

I övermorgon

Känslan är overklig. Jag ser ner på den halvpackade väskan. Tänker att jag borde packa klart för det är bara 2 dagar kvar i Finland. För första gången på länge har känslan av tudelat att jag borde ha blivit kvar här. Som har ersatts av en känsla av att jag är redo att sätta mig på flyget och lämna allt bakom mig för en tid fram över. Jag känner mig nöjd med livet, nöjd med mitt val. Hoppas på att tiden utomlands kommer att vara lärorikt, nyttigt och framför allt roligt.

Tänker packa min väska klart idag, fira min syster imorgon på hennes födelsedag. Sätta det sista inskaffade för resan i väskan och stänga den för färden. Tacka för tiden jag funnits här och jag återkommer den 3.11.2011. Den största känsla av overklighet är det att hela sommaren kommer att spenderas i ett annat land. Det är något man inte kan föreställa sig men må jag inte märka det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar