27 apr. 2011

Dagen idag :)

Gick ut på att slå, slå, slå.. dra, dra dra.. samla, samla, samla.. Köra, köra, köra..

Med andra ord har jag samlat upp stängselpinnar. På dessa skulle man slå lösa med en hammare, dra upp ur marken och samla i en hög. Som jag senare plockade upp med pickupen. Detta tog mig 5-7h. Så det är inget litet område. Nu känner jag hur det smärtar i alla muskler jag använt. Känslan då mina muskler utvidgas och blir större och starkare. Den matta känslan av att överansträngt dem. Tror det blir en tidig kväll.

Idag fick jag ett meddelande av en kompis som berättade vad hon gjorde ifall jag ville träffa henne. För tre dagar sedan. Vilken nytta av min telefon. Att jag får veta idag vad hon gjorde för tre dagar sedan. Allt detta för den dåliga servicen. Ingen signal står det som oftast på min telefon. I alla fall kan jag trösta mig med att det blir billiga sju måndare om signalerna kommer att vara lika dåliga hela tiden. Eller så lägger jag ner mina pengar på bensin för att komma iväg några kilometer för att ringa mina samtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar