8 aug. 2010

Detta e min dag

Vaknade till ljudet att min väckarklocka, redan 9? Ruskar på huvvet å stiger upp för att börja min dag med att sköta djuren. Fast jag var kusk igår känner man sig slut av att komma hem nångång ett på natten å sen sov jag dåligt eftersom min katt härja en massa, men ändå e de dax att stiga opp å inta sitt kaffe så att man orkar tänka. :) Sitter med koppen framför mej å funderar på en träff med mina vänner jag tänker ordna, planerar å funderar mittiallt e kaffet kallt.. Svär å dricker en skvätt för att sedan gå å ge djuren sin mat.

Då djuren e skötta sätter jag mej vid datan för att göra på skolarbete *host host* blir inget av det, orkar int de e så varmt. Tar istället upp youtube å lyssnar några gånger till Royal Republic-Tommy Gun. Kommer på att jag int skrivit på länge i min blogg å tycker att det e ett ypperligt tillfälle att uppdatera mitt liv :) Plockar fram Jessy Matador-Allez!Ola!Olé! Sedan blickar jag på klockan för att upptäcka att min fritid håller på att ta slut å jobbet kallar. Bäst att försöka på mitt arbete gjort en annan dag.

1 kommentar:

  1. Hahaha :D Sådär tycker jag det är för mej också! Det där måst jag göra....men det här är intressantare....och vips är det slut på fritid ;)

    SvaraRadera