16 maj 2012

Virituella fiskar

Jag kan inte förstå hur mycket man kan få ut av virituella djur. Jag satte på skämt ut mina virituella fiskar på min blogg. Ändå måste jag kolla på dom varje gång jag loggar in och ge dem en klick, för att se när den virituella maten sprids i de virituella akvariet. Allt detta för att se hur de oäkta fiskarna simmar frenetiskt till den virituella maten och äter. Det ger mig ett lustigt lugn att veta att jag skött mina oäkta djur under den stunden jag varit inloggad. Är man djurvän måste man väl sköta både oäkta och äkta djur. På tal om djur jag såg på en internet sida att det finns mikrogrisar, som bara blir 30 kg som fullvuxna. De är ännu lite stora, för min smak. Däremot skulle det finnas grisar som blir 5-10 kg som fullvuxna, då tror jag att jag skulle måsta skaffa en innegris. Det är något sött med grisar, förutom storleken då. Deras lilla lena söta tryne som bökar och nosar. Med turen på min sida så är ännu alla mini-, mikrogrisar och vanliga grisar så stora att jag inte vill ha dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar