8 sep. 2011

Eftersin jag tar semester..

.. Så kommer min blogg att bli updaterad så fort jag kommer tillbaka till Alberta. Med andra ord BC here I come!

Dagarna före avspark har spenderas i garaget med att försöka få min bil att lugna ner sig och sluta spotta ut all kylarvätska vi häller in. Vi har beprövat rysslösning utan gott resultat. Nu har vi provat byta ut delen och än spotta hon vilt omkring sig. Sist så böt vi en o-ring. Nu har hon äntligen lugnat ner sig och fått ett välförtjänt bad för att fira att hon är snäll. Utanför huset står nu en ren och glänsande bil och väntar på att väskorna skall bli inkasatade och föraren skall intaga sin plats. Iväg till nya äventyr och nya möjligheter. Återkommer den 21.9. Har packat ner kylarvätska färdigt i bilen ifall det skulle visa sig vara för lite någonstans på vägen.

Väskan visar sig vara packade till bristningsgränsen med kläder som kan behövas i kylan. Ifall det blir kallt. Svårt att packa för en 2 veckor lång camping då man inte vet vädret. Nåja jag har iaf någonting med! Det är huvudsaken. So long and thanks for all the fish.

1 kommentar:

  1. :) Väntar med spänning på bloggen om din semester :) Kram kram!!

    SvaraRadera