6 juli 2010

Sov och katten kommer brevid och sova

Igår skämta jag med min "chef" att hon sku ta foto på alla stängslen så hon har före bild och sedan kan jämföra hur det ser ut då hon kommer tillbaka x) Men hon var snäll och svara det är lugnt, sedan föreställde hon sej alla stängslen sönder och ihop lappade... Hoppas nu inte de går så ändå :D

Idag väcktes jag klockan 5 av väckarklockan oh my gaah! Sen efter en tur till karis så tyckte jag ändå att jag var tillräckligt pigg. Det vill säga tills jag satt mej i soffan, det tog inte många minuter innan Hippsie sov... Sedan smög sej en kisse upp brevid ifall man skulle få för kallt då det är så varmt de är -.-

Så att va kan man göra sova en stund ;) och sedan är man som en ny människa! :P

1 kommentar:

  1. :) Man blir rätt slö av denna värme! Och att stiga upp kl. 5 gör en inte piggare ;)

    SvaraRadera